Konsumimi i rregullt i kafesë mund të ulë rrezikun nga ataku në sistemin qendror nervor, doli sot nga një studim i mjekëve amerikanë.
Nga studimi ku morën pjesë 23 mijë meshkuj dhe femra, të cilët u ndoqën gjatë një periudhe 12-vjeçare, doli se edhe konsumimi i pakët i kafesë mbron nga ataku në tru.
Shifrat tregojnë se konsumimi i një lugë kafeje në ditë ul rrezikun e atakut në tru 27 për qind, ndërsa konsumimi i më shumë lugëve nuk ka ndonjë efekt më të madh.
Mekanizmi i saktë i ndikimit pozitiv të kafesë ende nuk është i qartë, por shkencëtarët këshillojnë konsumim të matur të saj.
Për të dërguar koment së pari duhet të Kyçeni ose të Regjistroheni në mesazhi.comReklama 229 x 170.png)
Sali Shasivari
Nexhmedin Spahiu
Mr. Bashkim Aliu
Mr. Ajni Sinani
Mr. Muhidin Ahmeti
Nexhmedin Spahiu
Artan Musliu
Blerim Gashani
Mr. Iljasa Salihu
Xhevahire Abazi
Milazim MUSTAFA
Opinione te lexuesve
Merjem Gashi
Reklama 228 x 90.png)